Polis Genel Müdürlüğü’nde gurur günü: Emektar polislere plaket
Polis Genel Müdürlüğü’nde Anlamlı Tören: Emekli Olan ve 30 Yılı Deviren Polislere Plaket Verildi
Polis Örgütü’nde uzun yıllar hizmet vererek emeklilik hakkı kazanan personel ile meslekte 30 hizmet yılını geride bırakan polis mensupları, bugün Polis Genel Müdürlüğü’nde (PGM) düzenlenen törenle onurlandırıldı. Düzenlenen törende, emektar polislere hizmet anısına plaketleri takdim edildi.
Yoğun katılımla gerçekleşen törende; Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür I. Yardımcısı Gökay Karagil, İlçe ve PGM Bölüm Müdürleri ile Emekli Polisler Derneği Başkanı Birol Atasü yer aldı. Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını dolduran polis mensupları, bu gurur dolu günde törene aileleriyle birlikte katıldı.
Adalıer: “Polislik Sadece Bir Meslek Değil, Bir Yaşam Biçimidir”
Törende konuşan Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, emekliye ayrılan ve meslekte 30 yılını tamamlayan meslektaşlarıyla bir arada bulunmaktan büyük onur ve gurur duyduğunu ifade etti. Polislik mesleğinin sadece bir iş değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi olduğunu vurgulayan Adalıer, emekli olan personelin de her zaman Polis Örgütü’nün ayrılmaz bir parçası olarak kalmaya devam edeceğini belirtti.
Polis Teşkilatı’na sundukları özverili ve fedakar hizmetlerden dolayı tüm polis mensuplarına ve onlara destek olan ailelerine teşekkür eden Adalıer, meslektaşlarına sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir gelecek temennisinde bulundu.

